2013. március 5., kedd

Februári Ebay szerzemények

Sziasztok! Mivel a januári Ebay szerzeményes poszt is elég népszerű (volt) ,úgy döntöttem ,hogy megmutatom ,hogy miket hozott a postás februárban :) 
Az e havi dolgok nagy része licitálásos vásárlás során került hozzám ,így linkkel nem szolgálhatok...
A szállítás díjtalan volt a következő termékeknél...



Ezt a kis DIY maszk szettet otthoni kotyvasztásra rendeltem innen $1.98

Ezt  a nyakláncot licitáláson "nyertem". Eleinte nem igazán tetszett ,de licitáltam rá és meg is nyertem.Élőben viszont nagyon megtetszett. $1.00

Ennek a gyönyörűséges fülbevalónak a párját sajnos sikerült elveszítenem. Annyira ,de annyira sajnálom ,mert nagyon szerettem...Ő is licitálásos szerzemény. $0.99

Ez a pár fülbevaló szintén hatalmas kedvenc. Nagyon szeretem hordani a madaras nyakláncaimmal ,amikhez kifejezetten kerestem ezt a  fülbevalót :) Licitálásos szerzemény $1.55

Rendeltem 3 pár baglyos fülbevalót is ,melyből már ajándékoztam is el. Ezeket a fülbevalókat is szeretem ,de nem jobban ,mint az előbb említetteket. Szintén licitálásom szereztem be őket 2db együtt $1.54 és 1db "egyedül"  $1.25

Ezt a cuki nyakláncot nagyon szeretem. A képen nem látszik ,de a rózsa alatt egy pici nyuszika bújik meg :) Igazi cukiság. Ő is licitálós szerzemény $1.50

Szerettem volna normális hajfánkokat ,mert eddig csak a DIY harisnyás változatot próbáltam ki. Hát sajnos ezeket az "igazi" hajfánkokat a hajam "kidobja"  magából ,így maradok a harisnyás változatnál. Innen rendeltem $1.05.

Hát igen ,sajnos az Ebay eléggé magával ragadott és elég sok mindent sikerült beszereznem ,de már sikerült megálljt parancsolnom magamnak. Már 2-3 hete nem rendeltem semmit és egy jó darabig  nem is fogok...
Még 1 csomag van úton ,márciusban pedig 2 érkezett meg.

Ti szoktatok Ebay-ről rendelni? Ha igen ,főként miket?

Ennyi lett volna mára :)

Puszi:Juctus

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése