2013. március 15., péntek

E heti örömadag :)

A héten megérkezett egy kisebb Avon-rendelésem ,amit még a szülinapomra kapott "tesós pénz" egy részén vásároltam ,így mondhatni ezek megkésett szülinapi ajándékok :D


Csoportkép :)

Célébre parfüm-Szerettem volna egy jó kis parfümöt hétköznapokra. Rá esett a választásom ,mivel könnyed virágos ,mégis édeskés illata van. Szerintem tavasszal és nyáron jó szolgálatot fog tenni. Az illatát már most imádom :) 9,90 euró (kb.3000ft) volt az 50ml.

ColorTrend szemceruza(Dark Brown)-Ezt a szemceruzát is hétköznapi használatra szereztem be. Már régebb óta szerettem volna egy ilyen színt a barna spirálomhoz. Szerintem azért a barna spirálhoz mégis jobban illik a barna cerka is ,ha "naturálisak" akarunk lenni:) 1.50 euró (kb.450ft) volt.

ColorTrend "Lip Stix"(Coral you later)-Ezt a kis "rúzst" vártam a legjobban. De sajnos nagy csalódás ,hogy a színe még csak meg sem közelíti a katalógusban látottakat :( A bővebb véleményemet majd az e heti "Ajaknapló"-ban.

Ez lett volna az én e heti "örömadagom". Nem sok minden ,de nekem ezek az apró dolgok is örömöt tudnak szerezni ,így dobva fel az én unalmas napjaimat :)
Pusz:Juctus

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése