2013. március 22., péntek

AMF-About Me Friday #7

Sziasztok! Ismét péntek van ,így ismét meghoztam a szokásos 5 képet... :)




Vannak dolgok ,amiket képes vagyok túl komolyan venni-Mondjuk ez nem mindig igaz ,mert vannak dolgok ,amiket néha túl könnyedén veszek. Viszont ,ha éppen olyan napom van ,egy ártalmatlan viccesnek szánt beszóláson is képes vagyok "vérig sértődni" :)

Szeretnék átélni egy kalandot.- Nem tudom miért ,de mostanában egyre jobban vágyom egy kalandra. Mindegy ,hogy milyen ,de legyen benne valami élvezet. Viszont egy jó kis utazást sem utasítanák vissza :)))

Imásom az eget bámulni.- Szerintem ezzel nem vagyok egyedül :) Annyira szépséges tud néha lenni még a tiszta égbolt is. A felhők is olyan szépségesek néha. Néha nagyon megnyugtató tud lenni ez a tevékenység :)

Szeretem a hosszú autózásokat-Nagyon szeretek autóban ülni és nézni a tájakat ,amelyek mellett elhaladunk. Ha autóban ülök ,általában meg sem szólalok ,ami néha fura az embereknek ,mivel elég csacsogós teremtmény vagyok :)

Utálok telefonálni.-Ez biztos fura páratoknak ,de így igaz. Nem tudom miért ,de egy picit kínosan érzem magamat ,mikor valakivel telefonálok.Jobban szeretek az emberekkel személyesen komunikálni. A barátaim körében már köztudott ,hogy engem telefonon elérni nagyon ritkán lehet. Azért mert itthon leteszem egy helyre és az egész délután ott van lenémítva (mert persze suli után mindig elfelejtem kikapcsolni a néma funkciót) ,így nagyon nagy mázlinak kell lenni ahhoz ,hogy valaki elérjen engem telón :D

Ez lett volna az e heti AMF-poszt ,remélem tetszett :)
Puszi:Juctus

2 megjegyzés:

  1. Én sem szeretek nagyon telefonálni :D Vannak emberek, aikkel már megszoktam, de amúgy nekem is fura :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó tudni ,hogy nem csak én vagyok ezzel így :D :)

      Törlés