2013. március 24., vasárnap

Ajaknapló#7-Alverde szájkontúrceruza (21 Pink)

Sziasztok! Igaz ,már jócskán vasárnap este van ,de ha minden igaz ,sikerül megírnom az Ajaknapló e heti részét :)
Ebben a bejegyzésben egy szájkontúrceruzát mutatok be részletesebben ,mégpedig az Alverdétől...



Ezt a ceruzát kb.3 hete találtam egy DM-es akciós kosárkában. ?1,19 euró? (kb.360ft) volt. Gondoltam ,sokat nem veszíthetek ,így elhoztam. Ő lett az első Alverdés  termékem és az első szájkontúrceruzám is. 
Azt előre leszögezem ,hogy még sosem próbáltam ilyen ,vagy ehhez hasonló dolgot ,így nem tudom mihez viszonyítani a dolgokat. Jó ha ezt tudjátok :)
Mint láthatjátok ,ez a 21-es Pink árnalat (milyen sokat gondolkozhattak a névadáson :D).
A színe azért visszafogottam ,attól amit a csomagolás alapján várnánk. Nem ennyire neonos ,inkább visszafogott rózsaszín. Az én szám színével szinte tökéletesen megegyezik :)

A ceruza állaga nem annyira krémes ,inkább keménynek mondanám ,de nem túlságosan. Épp megfelelő precíz vonal húzásához.

A pigmentáltság nem éppen az erőssége ,de szerintem tökéletes egy korrekt vonal húzásához.
Az árnyalata elég univerzális ,mert nem valami irtó különleges szín ,így akár több rúzshoz is illeszkedik.
A fenti képen az egész számra vittem fel. Picit nehézkes így használni ,mivel már fent is említettem ,hogy picit kemény az állaga. Picit szárít és nem is a legkényelmesebb viselet így ,illetve a ráncokba is beleül egy kicsit ,de ez érthető ,hisz nem erre lett kitalálva ez a termék :)
Tartósságát nem igazán teszteltem ,de szerintem úgy 3-4 órát simán kibír így is :)
Ezen a képen pedig egy pink Colordtrend rúzzsal próbáltam ki. Nagyon szépen illeszkedik ehhez a színhez ,így szerintem ezzel a rúzzsal fogom legtöbbször használni.

Összességében ez egy korrekt termék. Mint már említettem ,nincsen viszonyítási alapom ,így csak ehhez mérten fogok értékelni. Tetszik ez a ceruza.Még az én ügyetlen kezeimmel is sikerült vállalható kontúrt húznom. Ez részben köszönhető azért a keményebb állagának is ,így ez valahol az előnye is.

4/5
Ti szeretitek a szájkontúrceruzákat? Milyen márkájúakat próbáltatok? Esetleg ezt  próbáltátok már?

Puszi:Juctus

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése