2013. március 1., péntek

AMF-About Me Friday #4

Sziasztok! Ismét egy picit a nap vége felé ,de meghoztam az e heti AMF-adagot :D



Makacs vagyok.-Igen ,sajnos elég önfejű vagyok. Nekem aztán mondhat bárki bármit ,én akkor sem hallgatok rá. Olykor persze meg is ütöm a bokám. Emellett elég nagyszájú vagyok ,ami a szívemen ,az a számon. Ez sem mindig előnyös...

Kerékpározom-Még 6 éves koromban tanultam meg 2 két keréken közlekedni ,azóta lelkesen használom is ezt a fajta közlekedést. Ha jó az idő ,még suliba is így járok :)

Erős maradok!-Az élet megedzett már a fiatal korom ellenére ,így próbálok erős maradni. Ez hol sikerül ,hol nem. De az én motivációm mindig is ez a mondat lesz :)

Szeretem a kandallókat- Az igaz ,hogy nekünk itthon nincs ,de én annyira szeretem őket. Ha vendégségben vagyunk olyan helyen ahol van, annyira szeretem nézegetni. Biztos vagyok benne ,ha egyszer lesz házam ,a nappali közepén egy hatalmas kandalló fog állni :)

Ha szomorú vagyok ,eszem-Sajnos ez elég rossz szokásom ,de próbálok leszokni róla...

Ennyi lett volna mára!

Puszi:Juctus

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése