2013. március 29., péntek

AMF-About Me Friday#8

Sziasztok! Annyira sajnálom ,hogy szinte mindig estébe belenyúlóan írom ezeket a bejegyzéseket ,de sajnos csak ekkor van rá időm. Lehet ,ezentúl ütemezéssel fogom megoldani ezeket az AMF-posztokat. Majd meglátjuk ,hogy tényleg így lesz e :)))


Ragaszkodó vagyok-Ha valaki közel kerül hozzám ,ahhoz nagyon tudok ragaszkodni. És azt is nagyon nehezen viselem ,ha egy számomra fontos személy távolabb kerül tőlem...

Mindig tétovázok- Nagyon nehezen döntök ,s ha végre döntök ,sokáig azon rugózom ,hogy a döntésem jó vol e vagy sem. Viszont általában azok a dolgok sülnek el a legjobban ,amikben hirtelen döntést hozok...

Hangos vagyok-Igen ,sajnos elég hangos vagyok. Nem tehetek róla ,egyszerűen a hangom erősebb a többiekénél. Ha az osztályban beszélgetünk ,a tanárok sokszor azzal jönnek be ,hogy az én hangomat már a folyosó végén hallani. :D Pedig én csak normál hangerővel beszélgettem a többiekkel :)

Nem tudok rossz érzés nélkül a tükörbe nézni-Ehhez nincs mit hozzáfűzni. Szerintem a lányok/nők/asszonyok többsége így van ezzel. Mi mindig találunk magunkon valami kifogásolni valót...

Nagyon érzékeny vagyok-Azt már említettem egy régebbi bejegyzésben ,hogy szinte mindenen képes vagyok elbőgni magam. Viszont ha egy beszólás ,amivel az illető engemet nem akart megbántani (vagy mégis) ,rosszul van időzítve ,nagyon meg tud érinteni. Persze azért próbálom ezt leplezni több-kevesebb sikerrel. Hiába ,nem egyszerű velem az élet... :D

Ennyi lett volna mára!Legyetek jók! :)
Puszi:Juctus

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése