2013. január 6., vasárnap

Az elmúlt 1 hét szerzeményei :)

Sziasztok! Tegnap végre hazajöttem! Voltunk pár helyen és bizony becsúszott a kosaramba 1-2 dolog ,de azért nem olyan hű ,de sok. Mindennek tetejébe még egy Oriflame- és egy E-bay -rendelésem i megérkezett.
Na,de kezdjük is!
(Bocsi a könyvért a háttérben ,de csak így passzoltak nagyjából a fényviszonyok! :D)


Elutazásom napján érkezett az Oriflame rendelés ,ami a következő cuccokat tartalmazta:




Oriflame Giordani Gold szemhéjpúdergyöngyök(Silver) és ecset - Hát ezen a képen nem igazán látszanak a gyöngyök  ,de majd tervezek róluk posztot írni.Különben a színe nagyon-nagyon világos ,szinte highlighter telis-tele csillámokkal.Picit sötétebbre számítottam ,de mindegy. Egyébként 2.90 euróba(kb.800 ft) került és 3gramm a tartalma.
Az ecset nagyon-nagyon szuper. Ez az első "Professzionális" szemhéjpúderecsetem. Hú ,nagyon puha és szépen fel lehet vele vinni a púdert. Imádom! 2.50 euróba (kb.700ft) került.Ennyit nekem nagyon megért.

Oriflane Essentials gél állagú szemkörnyékápoló- Mivel nagyon sötét karikáim vannak a szemem alatt ,úgy gondoltam megpróbálkozom egy szemkörnyékápolóval. Még nem igazán használtam ,így hiteles véleményt nem tudok róla írni ,de később ,ha szeretnétek írok róla véleményt. 2.20 euróba (kb.600ft) került. és 15ml.


31-én telefonált anyukám ,hogy csomagom érkezett. Rögtön tudtam ,hogy a neszeszerem lehet az. Így fest:



Ő egy Baviphat neszeszer. Még karácsony előtt rendeltem (innen) ,úgyhogy mondhatjuk azt ,hogy ez egy megkésett karácsonyi ajándék. Több képet azért nem hoztam ,mert róla is szeretnék bővebb bejegyzést. Nekem nagyon tetszik! 7.59 dollárba került és a postaköltség díjtalan volt.

És "kirándulásom" alkalmával elmentünk Győrbe mozizni ,majd utána plázázni :D Ennek eredményei a köv. termékek:

Bordós farmer a C&A-ból. Már elég régóta szerettem volna valami színes farmert.Nagyon megörültem ,mikor megláttam ezt a darabot. Örömöm csak fokozódott ,mikor megláttam ,hogy féláron van. Így került 2290ft-ba. 

Szintén a C&A-ban vettem ezt a 10 darabos zokni-csomagot. 1890ft volt.

Később betértünk az Alexandrába ,ahol megvettem ezt a könyvet. Candace Bushnell Nyár és New York című regénye.Ez igazából a második része a Carrie naplójának ,amit elolvastam és nagyon tetszett. Alig várom ,hogy nekikezdjek. Az ára 2490ft volt.

Ezt a Lovely glitter ajakfényt a Rossmannban találtam az akciós kosárban. Az üvegben nagyon erős barnás színe van ,de ajkakra felkenve inkább bordós. 599ft volt.

Körülnéztem keresztanyu sminkei közt. Itt találtam a következő Pirosító duót:
A márkája valami Artmatic U.S.A. Nagyon-nagyon régi ,de nekem jó lesz. Igaz porzik ,de hihetetlenül pigmentált.


Az utolsó terméket pedig hazafelé anyával vásároltuk:

IGEN! Én is beszereztem életem első BB krémjét ,mégpedig a Rimmel BB krémet. Hú ,nagyon örülök neki ,de majd róla is várható teszt. Az ára 4.89 euró(kb 1400ft ) volt.



Ennyi lett volna mára.Mivel most nagy tesztelésbe fogok, ha valami izgatni kezdte a fantáziátokat ,azt írjátok meg kommentbe ,és arról hamarabb lesz bejegyzés.  Az előző haul bejegyzéseimből is választhattok terméket ,amiről olvasni szeretnétek ,úgyhogy várom hozzászólásaitokat !!!













4 megjegyzés:

  1. Szia! Én a BB krém tesztjére lennék kíváncsi :)

    VálaszTörlés
  2. Hú, mennyi jó dolog :) Engem is a BB krém érdekelne leginkább, mert én is gondolkodtam rajta, hogy az Essence színezett hidratálóm utódja egy BB krém lesz, de annyi márka van már belőle..:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát én is nagy dilemmában voltam ezzel kapcsolatban. Nagyon örültem mikor az egyik kedvenc márkám ,a Rimmel piacra dobta ezt a krémet. És szerintem az ára is nagyon elfogadható ,főleg így akcióban.
      Az akció a 101 drogériában érvényes egész hónapban ,ha esetleg érdekelne.A DM-ben az eredeti ára 6 euró körül mozog.
      A posztot róla igyekszem minél hamarabb megejteni (még a héten),csak hát 9.-es lévén mostanában elég sokat kéne tanulni (monitor stb.)

      Törlés