2013. január 31., csütörtök

Rózsaszínes-barnás smink

Sziasztok! Ma végre megkaptuk a bizonyítványokat ,ami nekem jelesre sikerült (Ezaz! :D) ,így egy nappal korábban kezdődött a hétvége számunkra ,mivel holnap szünet van :)

A bizonyítványon kívül egy Avon rúzzsal (és hajolajjal) is gazdagabb lettem. E rúzzsal próbáltam ki ma egy sminket. Mivel eddig kevés (1!) sminkes bejegyzés volt  a blogon ,úgy döntöttem ,hogy megosztom veletek.
Azt előre megjegyzem ,hogy még nagyon kezdő vagyok sminkelés terén ,úgyhogy ne számítsatok valami hu ,de nagy dologra :)




A szememen Stay All Day krémes szemhéjpúder szolgál alapul ,amit egy hasonló színű szemhéjpúderrel fixáltam ,majd egy sötétbarna színnel füstösítettem ,de csak nagyon szolidan. A rúzs színe annyira nem életű (vagy csak már hozzászoktam a viseléséhez :D),mivel picit élénkebb a valóságban. Egyébként első látásra szerelem volt :) Ha szeretnétek ,majd írok róla bejegyzést :)
Tusvonalat nem húztam ,mivel az egyszerűségre törekedtem :)






 Használt termékek:
Rimmel  Lasting Finish 25 órás alapozó(103 True Ivory)
Max Factor Creme Puff kompakt púder (81 Turly Fair)
S-he korrektor (002 Beige)
Essence Stay All Day krémes szemhéjpúder (09 For Fairies)
Lora 18-as paletta (01)
Rimmel Glam' Eyes Union Jack paletta(006 Purple Reign)
Oriflame Very Me Heartbreaker szemceruza (fekete)
Essence Multi Action szempillaspirál (fekete)
Essence Silky Touch pirosító (20(?) Babydoll)
Essence Wild Craft highlighter (01 Let's get wild)
Avon Color Trend rúzs (Hot Pink Love)


Remélem tetszett ez a bejegyzés. Ha minden igaz ,holnap még jövök bejegyzéssel :) Addig is legyetek jók! 
Puszi: Juctus

Tetszett ez a smink? Szeretnétek több sminkes bejegyzést látni?




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése