2013. január 20., vasárnap

Rimmel London Glam' Eyes Union Jack Paletta-vélemény

Sziasztok! Ma ezt a kis Rimmel palettát mutatom meg nektek... :)
Már megint Rimmel :) Hiába ,ez az egyik kedvenc márkám.




Ő még a karácsonyi ajándékaim egyike volt. Ha jól tudom ,akkor anyu a 101 Drogériában vette ,ahol ugyanis ki van/volt árusítva 3 euróra (kb.900ft). Az eredeti ára ennél húzósabb kb. 1200-1600 ft körül mozog.. A szépségbolt.hu -n jelenleg 1,319 forintért lehet megrendelni.
Én a 006-os Purple Reign árnyalatot kaptam. Négy darab színt tartalmaz: 3 lilás árnyalatot és egy highlight színt. Ami számomra nagyon érdekes ,hogy a promo kép (itt) nagyon eltér a valóságtól. A valóságban picit rózsaszínes lilák ,míg a promo képen olyan "lilás" lilák. (Értitek mire gondolok? :D )
Ezen kívül még 5 árnyalatban kapható ez a fajta paletta.
A csomagolása egyszerű és nagyszerű. Az egész műanyag ,de nem az a gagyi műanyag ,hanem az a strapabíró változata :D Egyszerű átlátszó fedele van ,a hátulja pedig fekete.Jól záródik , 2.,5 g "anyagot" rejt.
Maga a paletta nem nagy kb.5x5 kis kocka ,így nem foglal sok helyet.
Az érdekessége a színek elrendezésében rejlik. A Rimmel  nem hazudtolta meg önmagát és maradt a brit zászlós stílusnál. Nagyon mutatós ez így ,de "a szépségért szenvedni kell". Ugyanis a színek könnyen keverednek Így nehéz "kihalászni" a szemhéjpúdereket anélkül ,hogy ne keveredne a mellette lévővel :(


Kapunk hozzá egy kétvégű aplikátort is ,ami nekem nem jött be. Véleményem szerint túl kicsi.

A paletta hátulján található egy kisebb sminktipp ,ami részletesen leírja ,hogy melyik színt hová ajánlatos használni. Sőt még egy kép is van hozzá mellékelve. Ez egy kezdő nagy segítségére lehet.

Swatchok:
A paletta közepén pedig megtalálható a Rimmel logója.



Ezeket a swatchokat alap nélkül készítettem. 
Szerintem szépen pigmentáltak. Valahogy képen halványabbak ,mint a valóságban..
A második képen ugyan nem annyira látszik ,de apró ezüst csillámok is felfedezhetőek a színekben.
A színek porzása nagyon minimális ,de azért porzik. 
A legpigmentáltabb a sötétlila szín. Alig nyúltam bele ,már ilyen szép színt adott. Szerencsére belőle van a legtöbb :D
A rózsaszínes lila is nagyon szép ,bár ő tűnik a leghalványabbnak. Lehet ez csak a nagyon világos bőröm miatt tűnik így.
A paletta közép-lilája már  egy picit pigmentáltabb ,de nem versenyezhet a sötétlilával.
A a fehér highlight szín is szépen pigmentált ,bár nála inkább a fényét kéne nézni. Mondjuk az is gyönyörűséges.


Összességében szerintem ez egy jó kis paletta. Bárhová magammal vihetem. Jól záródik ,így nyugodt szívvel dobhatom be a táskámban. Nem kell amiatt aggódnom ,hogy kinyílik.
Bár ajándékba kaptam ,örülök ,hogy nem költöttek rá többet ,mivel az eredeti árát picit sokallom érte. DE ennyi pénzt tökéletesen megért.

                                                
4/5



Nektek hogy tetszik?    Szeretitek a Rimmel termékeket?





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése