2013. január 13., vasárnap

Oriflame Giordani Gold szemhéjárnyaló gyöngyök és ecset


Az előző haul bejegyzésben olvashattatok ezekről a termékekről. Most egy részletesebb leírás következik róluk :)



Oriflame Giordani Gold szemhéjárnyaló gyöngyök(Silver)
Szerettem volna egy szép ezüst színt a "gyűjteményembe" ,így nagyon örültem ,mikor megláttam az Oriflame katalógusban ezeket a kis tégelyes gyöngyöket. A kiszemelt árnyalat a Smokey Quartz nevet viselte. Aztán megnéztem az árát és mégsem kellett. 6,90(kb 2000ft) euróba került. Majd később kinyitottam a kis katalógust ,amiben a kifutó termékek vannak hatalmas kedvezményekkel. Ott találtam rá erre a darabra ,ami a Silver névre hallgat. Ez egy picivel világosabbnak tűnt a Smokey Quartz-tól. 2,90 euróba (kb800-900 ft) került. Meg is rendeltem.

Ez az első Giordani termékem ,így izgatottam vártam ,milyen lesz.
A Giordani az ugye egy jobb minőségű ,magasabb árfekvésű ágazata az Oriflamenak.
A csomagolása nekem nagyon tetszik. Egyszerű ,mégis elegáns. A tégelyecske átlátszó üvegből ,a kupak pedig arany színű műanyagból van. A kupakon persze megtalálható a Giordani Gold monogramja is.
Az üveges megoldás azért nem praktikus ,mivel belülről pigmentek tapadnak az üvegfalra és ez elég "koszos hatást " kelt (számomra :D)
E termék súlya 3 gramm

Világosabb és sötétebb szürkés színű ,illetve fényes és matt golyócskákból tevődik össze ,így keltve selyemfényű hatást.
Elég macerás  kinyerni a tégelyből ecsettel a szemhéjpúdert ,mivel kevés a hely és a golyócskák "ugrálnak" kifelé.
A pigmentáltságával nem vagyok maradéktalanul megelégedve ,mivel több réteget is fel kell vinni ,hogy szép színt kapjunk.. 
Ez egy igazi nehezen lefényképezhető szín ,így megbajlódtam a képek készítésével. Kb 100-ból ez a 2 lett jónak mondható:

Ilyen nagyon fényes ,szinte fehéres színe van :)

Összegzés: Őszintén szólva jobbra számítottam ,de már kezdem megszeretni. Egy visszafogott alkalmi smink egyik fényes pillére lehet. Utazáshoz mondjuk nem praktikus ,mivel a gyöngyöcskék nagyon könnyen törnek benne....Nagyon vegyesek az érzelmeim iránta ,de lehet ,hogy egy másik ,mélyebb szürke szín jobb választás lett volna. 


Mivel már kezdünk megbarátkozni:                     3,5/5





Giordani Gold sminkecset:
A szemhéjárnyaló gyöngyök mellé megrendeltem a hozzá tartozó(vagy legalábbis vele egy oldalon lévő) sminkecsetet is. Ez az első "professzionálisabb" ecsetem. 2,50 euróba (kb 700 ft) került.
Tulajdonképpen ez egy pufi ecset ,amit én nem csak s fent említett gyöngyöcskékhez ,hanem más szemhéjpúderek felviteléhez is szívesen alkalmazok. Sűrű szálú ,viszont nagyon puha. 
A hossza kb13.cm. Nem nagy ,de nagyon kézre áll.
Nagyon örülök ,hogy beszereztem ,mert tényleg nagyon szeretem.





5/5

U.i.: Felmentem a magyar Oriflame oldalára és azt láttam ,hogy az árak sokkal jobbak ,mint nálunk.:o Megemlítem ,hogy a fent említett termékeket a szlovákiai eredeti árukhoz képest hatalmas kedvezményekkel vásároltam :))





Ti próbáltátok már ezt a terméket? Szoktok rendelni az Oriflameből? Milyen Oriflames terméket szerettek?









4 megjegyzés:

  1. Ezt az ecsetet én is megrendeltem, már ide kellett volna érnie. Mostanában egyre problémásabb az Oriflame, ráadásul a termékeik is egyre rosszabbak. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem szuper tanácsadónőm van ,úgyhogy nagyon hamar (a katalógus érvényessége első hetében) megkapom a rendelt dolgokat ,így erre nincs panaszom.
      Vannak termékeik ,amik nem a legjobbak ,de én összességében meg vagyok velük elégedve.

      Törlés
  2. Na na..... Semmi gond az Oriflame szállításával. Talán a szépségtanácsadónőd kellene elővenni. A délelőtt 10 óráig leadott rendelés másnap nála is van. A termékek pedig szerintem nem rosszabbak, hanem egyre jobbak, persze itt is vannak kivételek.
    A szlovák árakra reagálva pedig, tényleg drágább ott, ezért is rendelnek a határ mellett itt nálunk többen is.
    A gyöngyök nekem nem annyira nyerték el a tetszésem, de az ecset az valami szuper, pláne 384 ft-ért :)

    VálaszTörlés
  3. Én is nagyon szeretem az Oriflame-t. Összességében tényleg elég jó termékeik vannak. És itt,falun kényelmes megoldás is :D
    Hát ,igen...Nem értem miért van ekkora különbség az árak közt.
    A gyöngyökkel is kezdünk köszönőviszonyban lenni (:D) ,de az ecset az valami fantasztikus. Nagyon megszerettem :)))

    VálaszTörlés