2013. január 18., péntek

Oriflame Essentials szemkörnyékápoló zselé -vélemény

Sziasztok! Elnézést kérek az egész heti  poszthiányért ,de a héten beteg voltam.. :(

A mai posztban egy szemkörnyékápolót fogok nektek bemutatni.




Biztos sokatokban felmerül a kérdés: Minek egy 14-15 éves lánynak szemkörnyékápoló? 
A válasz annyi ,hogy az utóbbi időben nagyon elkezdtek zavarni a szemem alatti karikák ,így úgy döntöttem ,keresek valamit ,amit az efféle gondokra találtak ki.
Két fő szempontom volt: 1-ne legyen benne ránctalanító szérum
                                      2-az ára legyen kedvező
A választásom erre az Oriflames termékre esett. Az ára tényleg nagyon kedvező :2,20 euró (kb.600ft). A magyarországi árát nem tudom ,de biztos alacsonyabb.

Mint a képen is látható ,ez egy átlátszó , illat/szag mentes zselé,amely E vitamint is tartalmaz.
Minden bőrtípusra ajánlott.
Csomagolását tekintve egy 15 ml-s karcsú,hosszúkás tubusban van. 
Az adagoló átlagos ,mellyel könnyű eltalálni a megfelelő mennyiséget. :)

Nagyon kevés is elég belőle ,így egyelőre úgy tűnik ,hogy még sokáig elég lesz.
Felkenés után kellemes ,hűsítő érzést kelt. Reggelente ez jól is jön :D Bár érdemes vigyázni vele ,mert ha szembe kerül ,iszonyatosan tud csípni. Szerintem ez egy szemkörnyékápolónál nemigazán jó...
Általában reggel és este használom (ha nem felejtem el) már 2-3 hete. Az eredmény eddig meglepően jó. A karikáim sokat halványultak és a bőröm ezen a területen puha tapintásúvá vállt. 

Összességében szerintem ez egy nagyon szuper szemkörnyékápoló. Az igaz ,hogy nem tüntette el a karikáimat 100%-osan ,de én ezt nem is vártam el tőle ennyi pénzért . Bár nincs összehasonlítási alapom más efféle termékkel ,én meg vagyok vele elégedve ,de az mondjuk nem igazán tetszik ,mégpedig az ,hogy a szembe kerülve csíp. Úgy vélem ,ez egy szemkörnyékápolónál nem egy kellemes dolog...

4/5

Ti használtok szemkörnyékápolót? Nektek melyik vált be?





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése