2013. január 12., szombat

Essence Forget it! -vélemény


Már rengeteg poszt született erről a kis korrektorpalettáról más blogokon ,de mikor megláttam ,hogy a kifutó darabok közt lesz ,úgy döntöttem ,hogy felelevenítem e paletta emlékeit.
Ő az egyik karácsonyi ajándékom volt. Pontos árát nem tudom ,de 700-800 forint közt mozog. Ez csak lejjebb fog kúszni az akció keretein belül :)



Három színből áll: -zöld a pattanásokra,piros foltokra
                            -piros a szem alatti karikákra
                            -alap korrektorszín az egyéb bőrhibákra


Zöld- Ezt a színt leginkább éjjelre használom a pattanásaim "gyógyítására". Eddigi tapasztalataim szerint szépen szárítja őket.(Különben lehet ,ez baromság!)
Piros- E szín miatt szerettem volna ezt a palettát ,mivel elég fekete karikák vannak a szemem alatt. Nagyon kíváncsi voltam a teljesítményére. És tényleg nagyon jól szuperál. Teljesen azért persze nem tünteti el ,de fényévekkel jobb a helyzet a használata után.
Bézs-Sajnos ez a szín túl sötét nekem. Nem akartam ,hogy kihasználatlan legyen a paletta ezen része ,így kitaláltam ,hogy szemhéjalapozónak használom.  Szépen kiegyenlíti a szemhéjam színét és a szemhéjpúder is szépen "beletapad". :)


Összességében szerintem ez egy igazán jó kis korrektorpaletta . Utazáshoz nagyon praktikus ,mivel (az én esetemben) kapunk egy "pattanástalanítót" ,egy korrektort a szem alatti karikákra és egy szemhéjalapozót. 
Jól záródik ,nem hiszem ,hogy a táskában bármikor is kinyílna. A mérete sem olyan nagy (kb. 5-6 cm az átmérője) ,így nem foglal sok helyet a táskában.

4/5

 Remélem tetszett  ez a bejegyzés! A napokban még várható pár termékről vélemény :) Addig is legyetek jók és élvezzétek ki a hétvégét! 


Megvan nektek ez a paletta? Milyen véleménnyel vagytok róla? Be fogjátok szerezni a leárazások alkalmával? 




13 megjegyzés:

  1. Egész jónak néz ki :) Viszont nem emlékszem, hogy láttam volna ezt valahol...vagy csak vaksi vagyok :D A zöldet sosm értettem minek van, de most már világos :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is valahol olvastam ezt zöld a dolgot ,de lehet ,hogy irtó nagy hülyeség és beképzelem magamnak ezt az egész gyógyító hatást :D Eredetileg a zöldet a "piros foltokra" írják ,de ha azokra felkenem ,úgy nézek ki ,mint egy UFÓ :D
      Mondjuk úgy konkrétan nem ,néztem ,de szerintem itt is lehet kapni :))

      Törlés
  2. Szerintem is nagyon jó, főleg árban, az elején rendeltetésszerűen használtam, de idővel rájöttem, hogy a színek nem annyira passzolnak hozzám pl. a szemem alá. Plusz ahogy fogyni kezdett, nehezebben tudom kiszedni a dobozából, kézzel nem tudom felvinni a szemem alá, mert nagyon érzékeny és vékony az a terület... Te az ujjaiddal viszed fel? Ha nem, akkor milyen ecsetet használsz a szemeid alá? A pattanásaimra kevertem egy színt a bőr és kékből (mert elég világos a bőröm) egy bajom van ezzel a termékkel, ami nekem nagyon lehúzza: a tartóssága. Reggel felkenem, aztán kb. 2-3 óra múlva benézek a tükörbe és olyan, mintha rajtam se lenne... :-( Ezért most már egyre ritkábban nyúlok hozzá, inkább a Garnier korrektorját nyúzom, csak hát az meg nagyon drága... A barátnőmnek egy Alverde korrektorja van, az is 2000 ft alatt mozog és hasonlít is az essence-re, csak sokkal jobban dícsérik, én lehet, hogy majd leváltom erre. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyelőre még ujjal viszem fel ,de erősen gondolkodom egy korrektorecset beszerzésén.
      Én először felkenem a karikákra a piros színt ,utána pedig BB krémmel "tökéletesítem". Így elég sokat kibír. Mondjuk a nap során nem találkozom tükörrel ,így a pontosan nem tudom a tartósság időtartamát. De megkockáztatom ,hogy így 4-5 órát kibír.
      Nem a legtartósabb ,de szerintem ennyi pénzt megér.
      Nem hangzik rosszul az Alverde korrektor sem ,ha beszerzed ,majd írj róla a blogodon :)

      Törlés
    2. Igen, egy korrektorecset nekem is kéne... :-O
      Én vékonyan alapozót szoktam rákenni, de nem mindig. Nekem több, mint lehetetlen elvárásaim vannak, ugyanis reggel 6:30-tól kell kb. 17 óráig kibírnia, ami rengeteg idő. Mindenképp írok, bár megpróbálom elején ezt elhasználni... :-) Van esetleg valamilyen ötleted, vagy gondolatod, hogy milyen korrektorecsetet akarsz venni?

      Törlés
    3. Hú ,az tényleg hosszú idő :)
      Valamelyik Oriflame katalógusban szemeztem egy kétvégű korrektor&ajakrúzs ecsettel. Lehet ,hogy azt fogom megrendelni. Néztem még elf-et is. Annak az ára is elég baráti.(kb. 500ft). De azt csak neten lehet rendelni... :/
      Nem igazán tudok dönteni. A végén lehet ,hogy egy egyszerű "no name" darab után nézek Ebay-en. :D

      Törlés
    4. Nem mondod!!!! :-O Én krémmánián szerelmesedtem bele ugyanabba a kétvégű ecsetbe!!!! :-DDDD ezt jelzésnek kell vennem! azt hiszem, akkor ezt fogom megvenni... :-DDD köszi! :-)
      http://kremmania.hu/kremek/oriflame-korrektor-ajakruzs-ecset

      Törlés
    5. Igen ,arra gondoltam!!! Ez tényleg egy jel! :D
      Hát akkor én is megpróbálom beszerezni :D :D

      Törlés
  3. Mikor használtam nem tartottam nagy durranásnak, csak egy átlag fedésű korrektor. Kifogyott és én a Catrice korrektor palettájára váltottam....Most már tudom mekkora kincs volt ez a kis hármas!! Sokkal, de sokkal jobban elfedte a karikáimat. Gondolkodom, hogy újra vegyem e akciósan de akkor tuti sose fogy el a másik:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg jó kis paletta ,mondjuk mást még nem próbáltam.
      Hát ,a helyedben én sem igazán tudnék dönteni :)))

      Törlés
  4. Nekem is megvan ez a paletta, főleg a szem alatti karikáimra használom a piros részt, a bézs nekem is túl sötét. 299 Ft-ért nagyon megérte :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mikor én kaptam még teljes áron volt ,de így is tökéletesen megérte. Annyiért még pláne :)

      Törlés