2013. január 27., vasárnap

NYC monóim -vélemény




Sziasztok! Ma az NYC monóimat mutatom meg nektek közelebbről. Összesen 2 darabbal rendelkezem.Az egyik egy fehér ,amit még karácsony előtt vettem. A másik az pedig egy barna ,amit karácsonyra kaptam.
Ha jól emlékszem a Rossmannban 295 forintért lehetett őket kapni még decemberben. Sajnos azt nem tudom ,hogy jelenleg mennyibe kerülnek






A fehér szín a 917-es I love NY árnyalat. Ennek a pigmentáltsága 0. Próbáltam már vizes ecsettel ,szemhéjalapozóva ,de semmi..Legfeljebb a csillámok érvényesülnek ,de azok is csak jó pár rétegben.
A másik észrevételem az ,hogy nem kopik egyenletesen. Nem tudom ,hogy a képen látni e ,de lyukak vannak benne. Az állaga is elég gyanús. Totálisan keménynek érzem. Ha ujjal próbálom kiszedni ,mintha műanyagot tapogatnák.
Swatchot nem is készítettem róla ,mert nincs semmi értelme...
Nem tudom ,hogy csak én hoztam el belőle "hibás" darabot...

 


A barna szín a 906-os Luxury reborn névre hallgat. Ez már 1 fokkal jobban teljesít a fehérnél. Sokat szoktam használni ,de nem a legkedvencebb szemhéjpúderem.
Elég jól pigmentált ,de nagyon porzik. Ha vele sminkelek ,a szemem alá potyog a felvitt púder fele. Ettől eltekintve árnyékoláshoz megteszi.
Az ő állaga már sokkal kellemesebb. Olyan igazi "szemhéjpúderes" ,poros.
Ezek alapján meglehet ,hogy a fehérből tényleg csak én hoztam el félresikerült darabot.
Róla már hoztam swatchokat is. Jobb oldalt alappal ,bal oldalt pedig alap nélkül látható :)



Összességében ezek a szemhéjpúderek nem nagy durranások. Szinte biztos vagyok benne ,hogy nem szeretném őket más színekben beszerezni. A hozzá járó aplikátor nagyon mini ,így nem igazán szoktam használni.

2/5
De ez csak az én véleményem. Lehetséges ,hogy csak az én darabjaim lettek "félresikerültek".



















4 megjegyzés:

  1. Hát, ez nem hangzik valami jól..:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen. Sajnálom ,hogy csalódnom kellett ezekben a termékekben :/

      Törlés
  2. Én is csalódtam benne, nekem egy zöldes szín van meg, hát... alig pigmentált és nehéz felvinni, pont amit te is leírtál. Az egyik barátnőmnek egy narancs és sárga színe van, azok erősebbek, de nem lehet rendesen felvinni a szemhéjra és hamar lekopnak :-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen :/ Az NYC-től többet vártam.
      Azért az elég vicces ,hogy az eurós boltokban kapható Lora szemhéjpúdereim sokkal jobban pigmentáltak :D

      Törlés