2013. január 7., hétfő

Rimmel BB krém vélemény

Közkívánatra erről a BB krémről készül a mai poszt.
Ő az első BB krémem ,így nincs mivel összehasonlítanom ,de igyekszem reális leírást adni e termékről.




Az adagolója így fest

Mikor élőben megláttam nagyon meghökkentem ,mert igen kicsi darab a maga 30ml-ével. Az ára itt ,Szlovákiában 5-6 euró közt mozog.Arról nincs tudomásom ,hogy Magyarországon kapható e és ha igen ,mennyiért.
Update: Azt elfelejtettem írni ,hogy nálunk 3 árnyalatba kapható(Light, Medium, Medium/Dark). Ez a Light árnyalat. :)
Mérete szinte megegyezik  a Lasting Finish alapozó tubus méretével.
Így festenek egymás mellett

Az alapozón a 9in1 felirat olvasható.Ezeket ígéri(lehet ,hogy nem tökéletesek a megnevezések ,de angolról fordítottam.) :                                                            -alapozás
                                                                                -korrektorozás
                                                                                -primerezés
                                                                                -pórusok minimalizálása
                                                                                -fedés
                                                                                -simítás
                                                                                -mattítás
                                                                                -fényesedésgátlás
                                                                                - heggyógyítás
Nagyjából betartja azt ,amit ígér ,de mint minden más terméknél ,itt is találni kifogásolni valót..
Egy egész sulis napot kibírt fényesedés nélkül ,úgyhogy púder sem szükségeltetik hozzá.Ez egy hatalmas piros pont.
A heggyógyító hatását még nem tapasztaltam ,mivel csak pár napja használom.Örülnék ,ha ez igaz volna ,bár őszintén szólva nem nagyon hiszek benne...
Főként azért vásároltam egy BBkrémet ,mert mostanában kezd elég pattanásos lenni az arcbőröm és kell némi fedés. Alapozóval pedig nem szeretném terhelni ,ezért választottam a sokak által kedvelt BB krémet.

Fedést ábrázoló képeket az arcom egyik legproblémásabb részén ,az orromon mutatom meg. Remélem ez nem baj. Nézzük is a képeket:

ELŐTTE

UTÁNA

Mint látjátok ,a pirosodással nem igazán tudott megbirkózni ,csupán halványította ,de szerintem ez megbocsájtható "bűn".

Általában ennyit teszek az arcomra és bőven elég.


Összességében ez egy szuper krém ,nem bántam meg ,hogy megvettem.Az ára szerintem elfogadható és mind emellett jól is teljesít. Azzal mondjuk tisztában vagyok ,hogy egy ázsiai BB krémtől azért messze el van maradva ,de nekem jelenleg ő is megteszi. 
Az állaga krémesen sűrű ,így könnyű eltalálni a kellő mennyiséget. Az adagolójával is könnyű bánni.
Hú, nekem nagyon tetszik ez a BB krém. Ő az első ,de biztos vagyok benne ,hogy nem az utolsó. Csak ajánlani tudom!


4,5/5


Remélem tetszett ez a bejegyzés!

 A héten még remélhetőleg várható bejegyzés ,ha lesz rá időm.... Lehetséges ,hogy az elkövetkezendő hónapokban ritkábban lesznek posztok ,mivel monitort (országos tudásfelmérő teszt) fogunk írni és arra készülök. :)





8 megjegyzés:

  1. Köszi a tesztet :) Szeretnék én is venni most már, de még meggondolom, milyet. Lehethogy maradok a klasszikus Garniernél, bár még azt sem próbáltam :)
    A monitortól meg nem kell félni, csak nagy ügyet csinálnak belőle, de kb. semmit nem számít :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazán nincs mit :)
      Én ez alapján megszerettem a BB krémeket ,gondolom a többi is teljesít ilyen szépen.. A Garniert mondjuk nem próbáltam még ,de majd mindenképpen írj róla :)
      Köszi a nyugtatást ,remélem tényleg így lesz :D

      Törlés
  2. Én még mindig nem próbáltam ki a BB krémeket, de látványos az eredmény.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem számítottam ilyen jó fedésre :)
      Nem tudom más hogy van vele ,de én "beleszerettem" a BB krémekbe :D

      Törlés
  3. kryje docela pěkně, to jsem ani nečekala :)

    VálaszTörlés
  4. Szia! Én itthon még nem láttam,illetve pécsi drogériákba még nem.Én se próbáltam még BB krémet,igy nincs koncepció ami alapján azt tudnám mondani hogy huh de jó ehhez meg ehhez képest.:) Viszont ha oda jutok hogy veszek akkor mindenképp megnézem ezt is.Főleg a teszt alapján.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia:) Nagyon örülök ,hogy tetszik a bejegyzés :) Tényleg jó kis drogériás termék ,de szerintem a koreai társai azért jobbak ,mivel azóta sikerült beszereznem egy olyat is :) A teszt róla hamarosan:)
      Viszont drogériás viszonylatban tényleg szuper ez a kis BB :)

      Törlés