2013. május 3., péntek

AMF-About Me Friday #13

Sziasztok! Ismét péntek ,így ismét AMF... :)
(Egyébként csak nekem tűnt egy örökkévalóságnak ez az egy hét?)



A zene megmentette az életemet-Nem is tudom ,hogy mi lenne velem zene nélkül. Minden élethelyzetre van egy dal ,amit jó hallgatni ,és megnyugtat ,vagy épp felpörget. Ha boldog vagyok-zenét hallgatok ,ha dühös vagyok-zenét hallgatok ,ha szomorú vagyok-zenét hallgatok. 

Nehezen rakom le a könyveket-Ha egy igazán jó könyv akad a kezembe ,azt bizony nagyon nehezen tudom lerakni. Általában lefekvés előtt szokok olvasgatni ,ekkor még jó pár órával később is a könyvet bújom. Volt ,hogy még éjjel/hajnali 3-kor sem aludtam ,mert épp egy könyv izgalmas részeinél tartottam. Mondanom sem kell ,hogy a szemeim majd' kiestek a helyükről.

Szeretnék szeretve lenni ,de félek az érzéstől ,hogy valaki közel áll hozzám-Hát szerintem ehhez nincs sok hozzáfűznivalóm...

Szeretem a pandákat-Annyira cuki állatkák. Csak nézzetek a képre! Engem már ez a nézés is levesz a lábamról :) 

Minden apró részletre emlékszem-Hát igen. Minden apró pillanatra emlékszem. Az például nagyon tud idegesíteni ,hogy ha valaki elmesél egy story-t ,ami történésekor én is jelen voltam ,és az illető egy kicsit elferdíti a dolgokat ,vagy csak egy kis momentumot másképp említ. Az is vicces tud lenni ,ha valaki mond nekem valamit ,és én pár hónappal később rákérdezek a dologra ,az illetőnek viszont fogalma sincs a dologról. A tesóm egyébként viccesen azt szokta mondani ,hogy ha nekem mond valamit ,az biztos ,hogy én évekkel később is emlékezni fogok az elhangzottakra :D


Puszi:Juctus

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése