2013. május 17., péntek

AMF-About Me Friday #15

Sziasztok! Itt vagyok egy újabb héttel a hátam mögött. Jöjjenek a szokásos heti képek...



Hajlamos vagyok elrejteni az érzéseimet.-Szinte sose mutatom azt ,amikor rosszul érzem magam. Nem szeretek másokkal beszélgetni a nekem fájó dolgokról. Inkább elfojtom magamban és a szobámban ülve ,zenét hallgatva gondolkozom ,vagy épp ejtek el pár könnycseppet.

Szeretem Belle-t-Kiskorom óta ő az egyetlen Disney hercegnő ,aki tetszik. Nem tudom miért ,talán mert annyira szép és vele tudok a leginkább azonosulni. A többiek annyira nem hoznak lázba :)

Úgy cselekszem mint egy gyerek-No ,nem mondom ,hogy én már felnőtt vagyok ,mert nem vagyok az. De képes vagyok nagyon gyerekes dolgokra. Általában ezek a bolond perceim szakaszokban jönnek rám. Néha annyira jól esik bebolondulni :D

Mosolygok az ismeretleneken- Na ,ezt nem úgy kell venni ,hogy kinevetem őket ,csak néha az utcán végigmenve annyi megmosolyogtató helyzetbe,párbeszédbe lehet belefutni. És igazából inkább magamba szoktam mosolyogni:)

Szeretek fürödni-Nagyon ritkán teszem ,de akkor nagyon élvezem. Jó kis habfürdő és relax. Tökéletes kikapcsolódás. Egyébként tényleg nagyon ritkán ülök be a kádba  ,félévente 1x mondjuk. Lehetne ez a szám több is ,hisz tényleg nagyon élvezem ,de a hétköznapokon időtakarékosabb a zuhanyzás :)

Puszi:Juctus

4 megjegyzés:

  1. Belle-en kívül mind igaz, vele sincs bajom, csak nem ő a kiemelt kedvenc (olyan ugyanis nincs) :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :))) Egyébként én sem tudom ,hogy miért éppen Belle :)

      Törlés
  2. Én is szeretem Belle-t, és Mosolygok az ismeretleneken. :) Többi nem igaz.
    http://tuttiigiornidelconsiglidiunadonna.blogspot.hu/

    VálaszTörlés