2013. május 19., vasárnap

DM-es helyzetjelentés

Sziasztok! Ez a poszt inkább a Szlovákiában élőknek lesz hasznos ,nem tudom ,hogy Magyarországon mennyire aktuálisak ezek a dolgok ,mert már régen voltam ottani drogériában...
Történt ugyanis ,hogy pénteken volt alkalmam eljutni egy DM-be ,ahol 2 számomra érdekes dolgot láttam. Előre megemlítem ,lehet ,hogy nem újkeletűek ezek az infók ,lehet csak én vagyok nagyon tájékozatlan :D

Az első dolog ,ami szembeötlött az az ,hogy már kapható a Catrice Hip Trip trendkiadása.



Ez számomra meglepő volt ,mert úgy tudtam ,hogy ez a TE csak júniusban fog megjelenni.  Na ,de ha már szembejött ,lecsekkoltam. Hááát ,élőben nem fogott meg annyira ,mint a promoképeken. A paletta nem igazán pigmentált ,legalábbis számomra nem tűnt annak a teszter alapján. Amire nagyon kíváncsi voltam ,az az irattartó. Élőben is szuperül néz ki ,de meglepődtem ,amikor megfogtam ,mert arról nem tudtam ,hogy ilyen gumis-műanyagszerű ,tulajdonképpen szerintem vízálló anyagból készült. Viszont ott és akkor nem tudom miért ,de sajnáltam rá az 5-6 eurót (kb.1500-1800ft). Bocsi ,de a pontos árakra nem emlékszem :S
A körömlakkok azok viszont csodásak. Gyönyörű színek ,nem is tudom ,hogy miért nem vettem belőlük ,de majd legközelebb. Ezeken kívül még a bronzosító az ,amire beruháznék ,az is elég tetszetős.

Második dolog az pedig egy szuper kis Maybelline akció

Ezt a két ,sokak által kedvelt terméket egy csomagban ,kedvező áron lehet megkaparintani. 8,49 euróért (kb.2500ft). Szerintem ez nagyon szuper akció ,érdemes kihasználni. Szívem szerint én is beruháztam volna egyre ,de már így is 4 felbontott spirálom van ,szükségtelen egy új. Viszont azt sem bírtam volna ki ,hogy ne bontsam fel ,ne próbáljam ki. Pedig tényleg mindkét termék iránt erős érdeklődést érzek ,Color Tattoo-ra pedig már nagyon régen vágyom...

Hát ez lett volna ez a kis helyzetjelenős bejegyzésem ,remélem van olyan ember ,aki számára ez hasznos lehet. Ha esetleg tudtok egy jó kis akciót ,ami Magyarországon érthető el ,írjátok meg kommentben.

Tetszett ez a bejegyzés? Szeretnétek a későbbiekben is hasonló típusú posztokat?

Puszi:Juctus

11 megjegyzés:

  1. jujj de jó :) én szeretem az ilyen posztokat, mert a szlovák határ mellett lakom eredetileg, és át szoktunk ruccanni időnként :) sokkal jobb a kinti dm kínálata, mint az itthoni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Örülök ,hogy van akinek hasznos ez a bejegyzés :)
      Egyébként tényleg elég jó az itteni DM ,viszont Magyarországon is vannak gyöngyszemek ,amik itt ritkaságba mennek :) Jól kiegészítik egymást a két ország drogériái :D

      Törlés
  2. Stzem tök jó,h írsz a nálatok lévő helyzetről. Jó olvasni,nézni,hogy másnál mi kapható.
    Egyébként jó a Maybelline csomag, sztem itthon ilyen nem lesz...kár....
    Zita

    VálaszTörlés
  3. Annyira ,de annyira örülök ,hogy jó ötletnek tartjátok ezt a dolgot. Bevallom ,egy picit félve tettem ki a posztot. Féltem ,hogy nem fogja érdekelni az embereket ez a téma.
    Nekem is nagyon tetszik ez a csomagocska. Szerintem árban is nagyon kedvező ,egy picit fáj érte a szívem ,de ép ésszel kell gondolkodnom :D

    VálaszTörlés
  4. Óóó, a Maybelline csomag kéne... Egyébként is ki akarom próbálni ezt a spirált (bár nekem is van pár felbontva).

    VálaszTörlés
  5. Fú, én már ezer éve nem voltam dm-ben (na jó, pár hete, de egy örökkévalóságnak tűnik :D), gondoltam is, hogy érettségik után benézek valamikor. A Maybelline spirállal így vagyok, mint te :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sajnos viszonylag ritkán jutok el ,pedig annyira szeretek nézelődni :)
      Hát igen ,annyian dicsérik ,nagyon kíváncsi vagyok ,hogy mit tud :) De majd egyszer eljön a mi időnk is! :D

      Törlés
  6. Ó, az a Color Tattoo ráadásul nálunk nem is kapható. Remélem, júniusban is lesz még ilyen csomag, mert tervezünk kiugrani egy kis vásárlásra :-)

    VálaszTörlés
  7. Most ,hogy mondod ,tényleg nem a megszokott árnyalatok voltak azokban a dobozokban! Ez akkor nem is tűnt fel annyira ,csak most ,amikor visszagondoltam a kommented láttán :D

    VálaszTörlés
  8. Ajjaj, akkor tényleg el kell jutnom oda :-D

    VálaszTörlés