2013. május 24., péntek

AMF-About Me Friday #16

Sziasztok! Már jócskán az estében járva ,éjfélhez közeledve ,de meghoztam az e heti AMF-adagot. :)



Félek a sötétben.-Hú ,ez a legnagyobb félelmem. Nem kifejezetten a szörnyek előbukkanásától félek ,hanem attól ,hogy valaki megtámad ,ott áll . Meg maga a bizonytalanság rémisztő ,nem látod ,hová lépsz ,nem tudod ,mi van körülötted..

Nem tudnék vegetáriánus lenni-Ez azon pár dolog közé tartozik ,amit nem tudok magamról elképzelni. Persze sajnálom szegény állatkákat ,de semmiért sem tudnék lemondani a húsról.

Nem vagyok szerelmes-Jelenleg még nem talált el az ámor nyila. Majd egyszer biztosan eljön az az idő is ,de jelenleg úgy vagyok vele ,hogy ráérek még ,nem kell mindent elsietni :D

A legboldogabb az ágyban vagyok-Az ágyamban imádok lenni. Ha itt vagyok ,úgy érzem ,hogy belecsöppentem az én kis biztonságzónámba. Valahogy itt tényleg biztonságban érzem magam. Este alig várom ,hogy lefekhessek ,reggel pedig nem bírok belőle kiszállni.

Szeretem a fülhallgatót-Nagyon jó kis találmánynak tarom ,bár a káros hatásaival is tisztában vagyok. Valahogy úgy sokkal könnyebb kizárni a külvilágot ,ha a fülemben van. Olyankor csak a zene és én létezünk. És közben senkit sem zavarok a hangos zenebömböltetéssel :)

Puszi:Juctus

2 megjegyzés:

  1. Szia :) Biztosan még nem értesültél róla, de te lettél a szerencsés. Kérlek írj nekem 1 mailt majd a nap folyamán :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hű ,most megleptél :) Nagyon szépen köszönöm :) Már ment is az e-mail :)

      Törlés