2013. május 30., csütörtök

Csomagom érkezett

Sziasztok! Ma csomagom érkezett ,megmutatom ,mi lapult benne :)



Még múlt héten értesültem róla ,hogy Réku nyereményjátékán én lettem a szerencsés. Nagyon megörültem ,hisz ilyen téren általában nem vagyok szerencsés. Az adataimat gyorsan el is küldtem e-mail-ben és Réku kedden fel is adta a csomagot.
Ma érkezett meg épségben ,gondosan becsomagolva :)
A dobozka oldalán ez a kis üzenet olvasható :)

Ilyen gondosan voltak a dolgok becsomagolva :) 

Tartalom:
-Hajfánk
-Eucerines minták
-Karkötő
-Fashion Make Up Trio (Nr.6)
-Elf színezett hidratáló (Porcelain)
-Fashion Make Up körömlakk (Nr.2)
-Milka

A Fashion Make Up-tól van egy ugyanilyen trióm zöld színekkel ,azt nagyon szeretem ,úgyhogy ennek is örülök. Körömlakkot még nem próbáltam tőlük ,de valahol ezt is el kell kezdeni :) 
Az Elf-től még semmit nem próbáltam ,bár egy ideje tervezgetem. A színezett hidratáló nagyon jól jött ,mert a jelenlegi Essence fogyóban van ,majd meglátjuk ,hogy ez a darab ,hogy teljesít :)
Normális hajfánkom sem volt ,így ennek is örülök. A karkötő is szép ,jól kihasználható darab :)
A minták és a csoki pedig meglepi volt ,nem tudtam róluk. A minták egy része ránctalanító ,így azok valószínű ,hogy anyánál fognak landolni. A csoki pedig kérdéses ,hogy meddig marad meg :)

Még egyszer szeretném megköszönni Rékunak ezeket a szuper dolgokat ,biztos vagyok benne ,hogy jól ki fogom  tudni őket használni a mindennapjaim során :)

Ti nyertetek már nyereményjátékokon? Szeretitek a nyereményjátékokat?

Puszi:Juctus

6 megjegyzés:

  1. Gratulálok a nyereményhez! Ritkán nyerek, ezért nagyon megbecsülöm a nyereményeimet :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm:) Nekem ez volt a második ilyen netes beauty-nyereményem ,nem vagyok túl szerencsés :D Számomra ez olyan ,mint egy karácsony ,annyira tudok örülni :) :D

      Törlés
  2. Gratulálok:) én meg sosem nyertem:( sőt termeket sem kaptam tesztelésre:(

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ,egyszer eljön a Te időd is ,meglátod :) Tesztelésre pedig még én sem kaptam cuccokat ,szerintem ehhez még sokat kell fejlődnöm :)

      Törlés